Hogyan igazodj el a kutyaeledel márkák sokszínű világában?

A kutyaeledel márkák széles spektrumon mozgó termékpalettával büszkélkednek. Milliónyi alternatíva közül válogathatsz, kortól (bébi, junior, adult, senior), mérettől (mini, medium, maxi, gigant), kutyafajtától, sőt konkrét típustól (hipoallergén, light, steril stb.) függően.


Azt, hogy pontosan milyen ízesítésű variáció a megfelelő egyedül kedvenced ízlésvilága dönti el, tehát valószínűleg ebben a kérdésben már tapasztaltad mi a helytálló felelet.

De még mielőtt rányúlnál valamelyik zsákra először a preferált márkát kell megjelölnöd. Na ez az, ami nagyon nem egyszerű. Főleg akkor nem, ha kikéred a gazdi ismerősök tanácsát.

Hiszen általában mindenkinek megvan az a gyártó, akit kedvel, mert már évek óta a termékét eteti megelégedéssel.

 


Igen ám, de ami az egyik kutyusnak minden szempontból ideális, az korántsem biztos, hogy a másiknak is pontosan ennyire jó.

A legjobb tanácsadó a saját tapasztalat. Ha teheted akkor érdemes több gyártótól is kis mennyiséget vásárolnod, megkóstoltatva kedvenceddel a szerzeményeket.


Persze a folyamatos tápváltogatás nem szerencsés, mivel könnyen bélgyulladáshoz vezethet, ám néhány falattal semmi problémát nem generálhatsz.

A kutyaeledel márka vagy az ár/érték arány a meghatározó?
 
A kulcskérdés, hogy melyik az a jellemvonás, ami elsőbbséget élvez a vásárlásnál? Az, hogy milyen felirat szerepel a zsákon, konzervdobozon vagy az, hogy milyen értékek társulnak az érintett variációhoz, s cserébe mekkora kiadással jár a beszerzése?

A gyakorlat azt igazolja, hogy az utóbbi stratégiát érdemes követned akkor, ha ténylegesen a legjobb tálkába való finomságot kutatod. S itt a legjobb nemcsak azt jelenti, hogy ízre a legoptimálisabb, hanem azt is magába foglalja, hogy az összetevők mennyiségükben és minőségükben is maradéktalanul megfelelnek az elvárásaidnak.

Végül könnyen ráakadhatsz arra a márkára, aminek a termékei minden fent felsorolt pozitívumnak és kritériumnak megfelelnek, így aztán a későbbiekben már érthető módon kialakíthatsz egyfajta márka-hűséget pozitív tapasztalataiddal összhangban.


Szívesen olvasnál hasonló, hasznos cikkeket? Nézz vissza gyakran, hetente várunk friss témával!